stockholm

Hejhej sötnötar, hur mår ni? själv mår sååå bra :D jag har inte hunnit att blogga de senaste två dagar för jag har varit i Stockholm och sov hos min kusin. Vill ni veta vad jag gjorde på de dagarna när jag var i stockholm?:D

Fredag: Jag, min syster o kusins syster åkte från uppsala och kollade runt stan för vi väntade länge på kusinen och äntligen kom hon med hennes kompis. Sen hyrde vi en skräckfilm som hette "The messenger", den var bra och äcklig film enligt mig :D Söta cecilia och rahi kom till mig och snackade en massa, tack för det!<3

Lördag: Vi kollade runt stan i många timmar och jag shoppade en del saker. Sen letade vi efter mysiga cafe och jag har många förslag om bra cafe och min kusin var inte så nöjd och hon krävde mer mysiga cafe, haha. Sen äntligen hittade hon mysiga cafe och vi tog ett fik och det var så mysigt och jag åt bärpaj, det var så gott!

Söndag: Vi skulle kolla runt i stan igen men min syster måste åka hem direkt så vi åkte hem tidigare. Men skönt att vara hemma igen och vila ut sig haha :D


Vad gjorde ni här helgen? :)



fan imorgon börjar skolan!:(


Men efter denna veckan äntligen ska jag ha prao i två veckor!:D









/ gullangullan

Kommentarer
Postat av: Sajara

Lycka till! :D

2008-11-02 @ 21:46:08
Postat av: gulistan

hihi tack :D

2008-11-02 @ 22:14:12
URL: http://gullangullan.blogg.se/
Postat av: larven

Du är utmanad. Kolla in i min blogg!

2008-11-03 @ 19:36:58
URL: http://doubles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0