Blandat

Heeejjhejj sötnöööötar, hur mår ni idag? själv är jag lite förskyld men ajja hoppas att jag mår bättre imorgon, om inte, suuuck;/ Idag var skoldagen så seeeg för mig och sen åkte jag direkt hooome och sov. Nyss såg jag en serie som heter Make a supermodel eller nått. Det var en bra serie och liknar Top Model men Make a supermodel är med killar så det är roligare att se på hihhi ;) Snart ska det visas en serie på MTV "Tila tequila 2" och den handlar om vem hon ska välja killar eller tjejer eftersom hon är bisexuell och det är en intressant serie :D men jag tror att hon väljer en tjej för på förra säsong valde hon en kille och han krossade hennes hjärta.

Nu räcker det för jag verkar vara en tvnörd hihih(A)



/gullangullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0