Today with mona

Hejhej sötnötar, hur mår ni idag? själv mår mycket bättre och är nästan frisk :D såå sköönt att jag fick äntligen umgås med söta mona, hon  besökte mig och åt vi hennes " favoritmat" taco hiiihi ;D sen pratade vi en massa som jag behövde verkligen att prata ut allt! hihi och sen kollade vi en film "John must die" den var så rolig och bra film! efter fimen vi "bråkade" vem vi ska kolla på två serier Tila Tequila eller Prison break och hon vann att vi kollade på tila istället och det var första gång hon vann över mig den här gången *NOT* ;)




Här är min söta mona<3







 Men jag behöver er HJÄLP! seriööst, jag måste kolla mindre på många tv-serier och filmer!:( Ge mig några tips,please!







/gullangullan




Kommentarer
Postat av: nadia

du skulle ta prison break!

2008-10-28 @ 10:11:30
Postat av: din älskling

hahaha jag vinner alltid så såklsart:D

2008-10-29 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0