hejhej

shululu allihopa!
jag heter gulnaz saida, och jag är gulistans mest älskade kompis :)
jag är hos gulistan just nu.. kom hit runt fem, och nu är klockan snart halv tio.
eftafe, marian, caro, jin och chirin är i samma rum och bara pratar och pratar..
jag&gulistan har spelat nintendo64, som vanligt haha!
det har blivit våran lilla tradition ända sen vi va små :)
men just nu är jag osocial mot henne.. sitter inne på playahead.se , bilddagboken.se
och hennes blogg.. och så äter jag gooodiiiissss!
mums!,
mwhaha ni får inge godis !
alla älskar mig.. så därför ska ni få se på en bild på mig thihi!

hur äre med er då? bra?..
om ni vill skriva te mig så heter jag CHERRYY på playahead.se
och på bilddagboken heter jag: schtekast.
min hotmail.. haha ni får den inte ;D
menmen.. ska nog bort från datorn!
pussss.


ps. i love you..




*naaat*



you know you love me.
xoxo / gulnaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0