.

Sommaren 09 är över, en mycket HEMSK sommar måste jag bara säga. Efter det som har hänt då var jag alltid med tahereh och zahra varje dag. På måndags åkte ni tillbaka till örebro, det var så sjukt svårt att säga adjö till er för jag behöver verkligen er för att hålla ihop. Då kände jag så ensam, för jag brukade inte vara ensam i uppsala,för jag hade mona och tahereh sen gick mona bort och tahereh flyttade till örebro. Var ju van att ha er nära mig och nu plötsligt är ni långt bort från mig, vilket som gör mig så svårt att göra det ensam genom att gå vidare, när jag är med kompisar då mår jag lite bättre men när utan mår jag sämre och sämre. Två dagar utan er,tahereh och zahra är jag så ensam, jag vet att jag tjatar mycket om ensam men hoppas att ni förstår mig ändå. Men seriöst, jag drömmer om mona varje dag och sen på morgnar vaknar jag då inser jag hon finns inte här längre.. Plus skolan började idag och det gick helt okej för allt påminde ganska mycket om mona =/ .                                                    


                                                                                 

Förstår du inte hur fan obeskrivligt mycket jag saknar dig?!

                                                                             
Snälla kom tillbaka, jag beer!  jag behöver dig skitmycket!


                                                                                        
/gullangullan


Kommentarer
Postat av: nadia

*<333333333333*

ni är jättefina på bilden.

du ska få en överrasking imorgon! :)

kramkramkram!

2009-08-20 @ 22:11:28
Postat av: marie

Gullan . jag saknar dig mkt . Vi syns snart . jag kommer till sthlm nästa helg :D

2009-08-21 @ 22:14:48
Postat av: Sajara

Jag finns alltid för dig! <3<3<3<3<3

2009-08-25 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0