090208

Hej, det var fett längesen att skriva här bloggen för jag har tappat blogglust men blev tjatad att jag borde skriva igen då gjorde jag det.

Igår åkte jag och tahereh till stockholm och träffade ellinor och clara i bloppisen. Vi väntade några timmar sen äntligen blev det öppet och såg blondinbellas kläder tog slut direkt då kollade jag runt andras kläder och träffade cecilia och rahima var där också sen alla stack utom jag var ensam och hittade en kjol som jag var väldigt förtjust i men jag struntade och la den tillbaka, jag gick från bloppisen då en stund senare då träffade jag cecilia och tahereh då plötsligt ångrade jag direkt att jag skulle köpa den kjolen men då kom jag på iden att jag kunde köpa något från gina tricot då köpte jag en gula långlinne, hihi!

Sen fikade vi i bolero då åt jag såklart hallonpaj( min favorit efterätt!). En massa otursaker har hänt  men palla skriva här i bloggen då kommer ni somna om jag berättar detaljer.



Bilder från igår i bloppisen

                                                                                           jag o bb








                                                             


finaste modellen o asfula jag

Oj hon är sveriges finaste modellen och hon är sååå lång och jag ba :O , haha!



den gula långlinne , gina tricot 99 kr :)



Ha en trevlig söndag medan jag snorar hela tiden!:/



/gullangullan

Kommentarer
Postat av: Larven

Stackars dig :D



Men fin du ju <3

2009-02-08 @ 13:49:13
URL: http://doubles.blogg.se/
Postat av: nadia

du är jättefin på bilden!

2009-02-08 @ 15:28:21
URL: http://nadiaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0