090209

Hej! Idag var en vanlig skoldag och var mer skoltrött och längtar jävligt mycket efter sportlovet då kan man släppa skit läxor och bara vila upp sig och träffa kompisar, ååh! Bara en o halv vecka kvar , hiihi! Efter skoldagen då bjöd underbara clara mig på fiket var wienbröd, så mums!


Åh jag kan inte beskriva hur mycket underbar du är! Du är så omtänksam och finns där alltid för mig och det är jag glad för! Förut kunde jag prata och lite busa med dig, inget mer och i höstas hittade jag många sidor hos dig som jag inte visste, du är inte bara busig utan är så jävla omtänksam och ställer upp alltid för kompisar plus du är bra lyssnare för ibland jag pratar för mycket och ibland säger jag vad jag känner och du lyssnar och ger bra råd, för jag trodde att du inte har orkat höra mitt skitsnack, haha! Jag har märkt att vi har samma humor och tankar och håller typ med våra åsikter, skönt att du är riktigt förstående och det är synd att vi inte har känt så mycket förut men jag är glad ändå för vi hittade varandra och är bra vänner! Men när du e borta från skolan mår jag sämre, vet ej varför, för jag vill att du ska finnas där då kan jag prata allt vad som helst och du är riktigt bra lyssnare och mår bättre! Det är fett synd om ni fick fel intryck av henne att ni trodde bara hon var så busig och slåss med vem som helst! Jag är mig själv när jag är med dig, tusen miljoner tack till dig allt vad du har gått genom och hjälpt mig så mycket om även du inte tycker det, så respektera mig vad jag tycker om dig<3!:D





                                                                                pusssssssssskraaaaaam/gullangullan

Kommentarer
Postat av: Larven

Jag älskar dig också <3

Tack för att du har funnits där för mig nu för tiden <3

2009-02-09 @ 21:21:46
URL: http://doubles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0