090211

Hej! Efter skoldagen åkte jag direkt hem till Uppsala och träffade moa, har saknat henne väldigt mycket! Vi gick runt i stan och shoppade lite sen fikade vi och åt semlor, mums! Vi pratade i flera timmar utan vi var omedvetna om det och jag tyckte det gick för fort, det kändes skönt att vi pratade mycket för jag behövde det för att jag älskar alltid prata med henne och det är alltid kul att lyssna vad hon har att berätta om! Jag tröttnar aldrig på hennes snack, hiihi! Sen åkte jag hem och kollade direkt på Top model 11 och förväntade mig att Analeigh skulle gå vidare till final, det gjorde hon inte!:( Såklart blev jag så besviken och ÄR missnöjd att Mckey vann Top model 11!



Jag ville att Majorie och Analeigh skulle vinna Top model 11 för dem var så speciella enligt  mig, för Majorie hade så dåligt självtroende men hon gjorde så bra bilder men det var synd att hennes nervositet tog över henne annars skulle hon vara mycket bättre! Och Analeigh var speciell och unik och hon ska förtjäna att vinna Top model 11 enligt mig. Men så är det!


 bästa Majorie och Analeigh




Grattis Mckey!






Pussssssskraaaaam/gullangullan

Kommentarer
Postat av: Moa

ja, var jättemysigt med dig! är glad att jag äntligen kunde träffa dig och praaaaaaaaaata!<3

2009-02-12 @ 07:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0