090215

Hej! Idag har jag varit hemma och det var riktigt skönt!  Gjorde läxor sen kollade jag på en filmen som  heter "TAKEN" Den är så hemsk och jävligt bra film, 9,5 av 10! Den filmen handlar om två tjejer som var runt 18 år och reste till Paris och blev kidnappade av några män och tog dem till ....  och en av tjejernas pappa jagade dem och .... det säger jag inte förran ni har sett den!;) Jag rekommenderar er alla att ni borde se den filmen, det är värt det!



                                                                                                                 
                          




                                                                                                      
/gullangullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0