Dålig dag


Hej! Idag var min dålig dag, imorse kunde jag inte stiga upp från sängen för sängen var så skön och stressade mig då jag hann inte äta frukost och glömde ta några saker till skolan. Sen var jag och tahereh i tåget skulle gå till stockholm och vi väntade typ över tio minuter då var det inställd då skyndade vi till halv 8 då sov jag i tåget för jag var så trött sen vaknade jag och jag fick näsblod, jag fick nästan aldrig näsblod och idag var typ första gång för kanske jag var stressad eller sov lite men äsch! Sen fick jag noprov då stod det OMPROV! då jag kände mig så konstig och besviken för jag fick nästan aldrig omprov. Men så är det:/.


Dålig dag för mig!



R.I.P till mammas kusin som dog imorse, hoppas att du får vila i frid!<3


/gullangullan

Kommentarer
Postat av: Larven

R.I.P :(

2009-02-17 @ 23:53:26
URL: http://doubles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0