Otur eller räddad dag?

Hej! Idag i skolan pratade jag rätt mycket om gym och träning med cecilia och var mycket motiverad att träna mycket med henne! Efter skolan åkte vi till Friskis&Svettis och min kort funkade inte där och de sade min kort kan inte dra kort där för att jag köpte i uppsala då måste jag träna bara i uppsala då blev jag besviken och såklart ledsen för att jag var mycket motiverad och fram emot med våra träningar där! :(
 
Men då lärde jag mig att man ska inte vara så motiverad och har så mycket förväntningar förran man gjorde eller gör det då kan man vara det! Men jag är glad att min syster ställer upp och ska träna gym med mig ( för min skull) hiihi! Hoppas att det funkar för våren men jag förväntar mig inte något av det längre förran jag gjorde eller gör det!:D Sen var jag hemma och hade inget att göra då jag kollade på filmen som hette Wild Child, den var så bra!:D









      /gullangullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0