today with my sis





my sister ;)


Heej, ni vet väl att söndagar är skittråkiga för man har inget att göra nått och mest att vara hemma o plugga men det blev inte så för mig idag. Jag skulle göra mina läxor men min syster tvingade mig att följa med henne till stockholm och shoppa då blev jag fast vid gå runt stan för nuförtiden älskar jag att gå och kolla kläder, hiihi!

Då följde jag med henne till stockholm och det blev lite "kaos" i tåget på vägen till stockholm, då var vi äntligen i stockholm och jag köpte en fin sjal som jag tycker väldigt om den, äntligen! och en beige chinos, ska jag visa dem imorgon i blogg?                                            Vad gjorde ni under helgen? 








                                                                                Kommentera gärna :) 





/gullangullan

Kommentarer
Postat av: Anonym

din syster är jättesöt! :D

2009-01-11 @ 23:31:17
Postat av: Nadia

din syster var verkligen fin på bilden!

så du har nu en chinos? vad bra :)

2009-01-11 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0