090614

Idag rensade jag i min garderoben, innan var det fyfan då kunde jag inte hitta någon som jag ville ha på sig, nu är det äntligen rent! Då hittade jag några jeans som var jättefula då ändrade jag lite genom att klippa dem till shorts, då ser dem bättre ut:D  Sen var jag uttråkad då bakade jag hallonmuffins, det var gott, mums!



Imorgon ska jag gå till jobbet, "sommarjobb" första dag.... hoppas att det kommer att gå bra, tummen upp!


Men fyfan väder här i sverige suger! Regn i många dagar, räcker det inte?!? Snälla kom igen, geeeee osss sol!




                                                                                   PUSSSSSSSSKRAAAAM/gullangullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0