Lauren Conrads stilikon och hennes vårkollektionen

Lauren Condrads stilikon:












                                
 
                                                                     

 Hon är min förebild för sin stil och startade en eget kollektion, så skitsnygga stil måste jag säga bara....






                                                                                           

      Hennes vårkollektionen:
               





Åh, så fina kläder som hon skapade sin eget kollektion!  Det är en av mina drömmar att skapa en kollektion genom rita klänningar och sy dem. Hoppas att jag lyckas besannas den drömmen någon gång i mitt liv.
Nu måste jag gå ut med lillebror, ha en bra midsommar!



Pusssskraaaam/gullangullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0