R.I.P Michael Jackson

                                           
                                                                                    
R.I.P Michael Jackson, jag visste inte något förran tahereh berättade om att Michael Jackson dog igår kväll! Först trodde jag inte på henne sen kollade jag på teve o sånt var sant! Kan inte tro det..
                                                          






Sen kollade jag i msn.se i kändisnytt stod två bilderna på innan 20 timmar Michael Jacksons död då har han övat med sin grupp inför sin comeback i juli, det är så sorgligt att se dära två bilderna. De ser fram emot att visa Michael Jackson ska göra en comeback, men tyvärr har han inte ha hunnit göra det..:(


Men har det bra i himmeln, Michael Jackson!


/gullangullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0