24/11-10

Igår fick jag veta att jag ska flytta till hjälmare efter julen tror jag. Ska kolla två rum  och de är MYCKET mindre än mitt rum här i lunds hus menmen får se, eller jag ska vänta lite till. Hoppas att det går bra för de är inte säkra 110 % att jag flyttar efter julen men lite väntande gör ingen någon skillnad, har bott här i nästan 5 månader och jag känner mig fortfarande inte hemma, konstigt jag vet för jag har inte pysslat något i mitt rum och social här kan ni glömma, fyfan säger jag bara. Jag går alltid till hjälmare för det finns social och trivs mkt bättre där men ajja tur det är skitnära att gå dit. Herregguuud det är bara FYRA veckor kvar till jullovet börjar:D:D







/gullan


Kommentarer
Postat av: 0.01 <3

fan vad jag ryser när du skrev "Herregguuud det är bara FYRA veckor kvar till jullovet börjar!" jag grät nästan fyfan...

2010-11-24 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0