<3

Idag var matte och svenskalektioner inställda för vi kollade på skolbio i järntorget och filmen heter Precious. Den var baserad och ganska hemsk film som handlade om en tjej blev våldtagen av sin pappa och mammas pojkvän och hon blev gravid två gånger och hon hade problem hemma hos mamma. Vad hände i slutet säger jag inte, ni bör se den. Då efteråt filmen gick vi till skolan och jag var nervös att träffa victoria som jag har inte träffat på två år. Jag trodde att hon skulle glömma teckenspråk och vi skulle kommunciera var mobilen men jag hade fel när jag träffade henne och sen skrev jag i mobilen om att hon vill sitta med oss sen hon pratade teckenspråk ganska bra då blev jag paff och försökte teckna långsamt och hon förstod direkt, vafan tänkte jag.

För två år sen träffades vi då hon sade inte så mycket då trodde jag att hon kunde ingenting och glömde teckenspråk men nej! Det var sååå roligt att träffa henne och vi pratade om en massa minnen hahaha shit hon minns mer än vad jag minns. En bra skoldag helt enkelt ;) ska ta nog en tupplur. PUSSSSSSSSS /gullan








Kommentarer
Postat av: CASSIE

Filmen e sjukt bra

2010-12-02 @ 00:47:43
URL: http://chl.blogg.se/
Postat av: CASSIE

Filmen e sjukt bra

2010-12-02 @ 00:48:10
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0