Är i

skolan. haha jag hann inte skriva något igår men aja för att igår träffade jag victoria igen:D hon besökte mig och sov över mig igår till idag. hon har åkt hem ganska nyss :(nästa gång vet jag inte när vi träffas igen men man ska bara tänka positivt och hoppas hon besöker hit igen. Äntligen är det fredag idag! så jag kan sova ut tills tisdag,yeah. Är ledig på måndag för vi har jobbat på en lördag så därför fick vi. Har så ont i magen så hoppas jag att det går över imorgon för jag ska kolla på fotbollmatcher på nattcupen, det är första gång för mig att komma dit så jag hoppas jag kan vara vaken hela natten. Åh nu har jag lektion igen, slutar om TVÅ timmar. PUSSSSSSSSSSSSSS / gullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0