Glad eid eller Eid mubarak?

Idag är eiddagen för oss som är muslimer och jag bar såklart mina nya kläder:D. Första gång i mitt liv firar jag inte med familj, annars brukar vi bjuda kusiner eller de bjuder oss mat och ha fina kläder. ÅÅh saknar mammas speciella mat medan jag åt subway idag, det var gott men det slår aldrig över mammas mat. Har lite dåligt samvete att inte vara där med familjen men aja. Hoppas nästa gång ska jag vara med. Ska gå snart till hjälmare för att jag behöver verkligen hjälp med jävla matte,fyfan säger jag bara. Och jag ska ha prov på torsdag,hoppas hoppas jag klarar det, ska tänka bara positivt genom göra mitt bästa. Sen ska vi kolla på Desperate housewives, den är sjukt bra serie!! Pusssssssss /gullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0