Öppet hus

Sitter vid datorn i lunds hus och det är bara några meter från mig att det finns några personal har möte med någon som har ansvar för boende och de pratar såklart om mig, haha. Men tyvärr kommer jag flytta in MYCKET liten rum men hoppas det är bara tillfälle i halvår sen kan jag flytta till en större rum, ska prata med hjälmares personal om det går bra. Snart ska jag åka till skolan för det är öppet hus så jag fick ledigt imorse tills nu. Vi jobbar från kl 3 till 8 men jag får åka hem tidigare pga busskort,yeaah! Ikväll är det fika men jag är sååå sugen på fruktsallad, ska övertala cecilia att vi kan göra fruktsallad:D Sen ska jag packa lite inför imorgon ska jag åka hem till ÄLSKADE UPPSALA som jag har inte åkt hem i nästan TRE veckor,sjukt! ääh nu måste jag gååå, ha en bra dag pusssssssssssssssssssss /gullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0