Pinsamt!

Idag slutade jag kl 12 vilket var sååååå skönt! Så gick jag till stan ensam och letade efter kläder i TVÅ timmar och lyckades till slut köpte jag en spetströja som kostade egentligen 179 kr men kvinnan i kassan sade hon 149 så jag bara betalade 149 kr hiihih men sen en pinsam händelse i bikbok för jag skulle köpa ett par jeans sen den personen som jobbade vid kassan glömde ta bort alarm på jeans och jag har inte märkt det själv för jag ville bara skynda mig för att hinna ta bussen men nej när jag kom ut så det hördes av alarm då stirrade alla på mig så jag förstod inte tills hon sprang till mig och tog med jeans och visade att hon glömde ta bort den. Och jag ska ha praktik där i vårterminen, en gång i veckan. Fyfan tur att chefen var inte där, haha. Men ska gåå nu, pussss på er! /gullan

Kommentarer
Postat av: moa

hahahahah fan vad pinsamt!!

2010-11-16 @ 09:05:55
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: CASSIE

Hahahahahaha offeeeeeeeer

2010-11-16 @ 19:21:30
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0