16/4-11

Idag var det inte så speciellt dag tills efter jag har ätit middag gick jag till mona och väntade på Zahra och Tahereh skulle komma under tiden har jag ritat hennes namn och en massa hjärta och vi älskar henne, kolla nere då ser ni bilder från jag har fotat idag. Sen gick vi till ett cafe och fikade ute, då tog jag en kanelbulle, herregud så stor den var, hahha! Ni som känner mig väl vet jag tränar så hårt och då åt jag kanelbullen haha PLUS nyss åt jag chips :( kunde inte låta bli att äta de för mina systrar och kusinen har ätit upp nästan allt men lite kvar då kunde jag inte låta bli då åt jag upp dem, tur att det inte var mycket hahaa! Ni tänker " Herregud orka som gulistan som räknar kalorier och viktfixerad" men sån är jag just nu,tyvärr! Men det var en mysig dag idag,tack tjejerna!<3







Nu ser ni hur stor min kanelbullen var!







Tack för dagen!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Det är jättefint hos Mona<3

& äntligen ang om kanelbullen.

2011-04-17 @ 10:15:09
Postat av: moa

jättefint! <3

vill ni ses idag? pussss

2011-04-17 @ 11:12:00
URL: http://jagnuigen.blogg.se/
Postat av: Antoniomona

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2012-07-30 @ 06:51:19
URL: http://antoniomona.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0