En rätt mysig dag i sthlm!

Idag åkte jag med mina systrar och kusinen till Stockholm, vi var där så tidigt typ kl 11 och kollade runt i flera timmar tills slut hittade kusinen den perfekta klänningen efter alla affärer, hihi. Själv har man köpt två plagg, är nöjd med dem, ska köpa mer på lördag. Sen rökte vi vattenpipa, bara jag och storasyster för att åldergränsen är 18 att röka vattenpipa, medan lillasyster och kusinen stirrade på oss, hhaha nu överdriver jag lite! Jag mötte Nadia då åkte dem hem och fikade vi "en nyttig fika",haha! Men annars var det en rätt mysig dag med er,tjejerna!



Linnen har jag köpt idag och shorts finns inte på hemsidan, men aja.


Kommentarer
Postat av: Nadia

haha 2 äpple du för 1a

2011-04-22 @ 09:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0