manillaskolan<3

Igår hann jag inte uppdatera för jag kom hem ganska sent plus var sååå trött. Men igår besökte vi ÄNTLIGEN Manillaskolan, otroligt det var 9 månader sen vi slutade där. När vi gick runt då väckte många minnen fr där. Vi har pratat med många lärare och det är ganska tråkigt att de ska flytta till annan skola men aja. Är skitstolt att ha gått i Manillaskolan med speciell klass som inte många hade så som vi och bra lärare. Sen kollade vi på vårt klassrum som vi hade från klass 6-10, då såg vi att det fanns våra namn på lådor,eller hur det stavas? skitsamma men nu har klass 1 den. Vi fotade en massa bilder men väntar fortfarande på nadia kommer hem då får jag bilderna då kan jag lägga upp några av hundratals bilderna,haha! Men nu kan jag visa några bilder från när jag gick i manillaskolan<3


Oasen<3 jag o ginte julen 07




haha cecilia! ninas rum rå<3 08 tror jag:P



haha vi, 08 ;)





rå bussen 69<3 vt 06 eller 07 :P



peaaaacee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0