minnen<3

Varje gång jag ser bilden skrattar jag, omg jag gjorde bort mig för när vi kollade och kollade på honom, från början var det Rahima som såg honom då sa hon till mig att kolla då tyckte vi att han var SKITSNYGG, bilden ger inte lika rättvisa, han hade gröna ögon då tänkte vi ta en bild med honom men vi vågade inte riktigt från början men sen när vi skulle gå från restuarangen då skrek jag för ingenting då kollade de på mig,haha jag är ibland för knäpp då gick Clara och Rahima till honom och frågade om vi fick en bild med honom,ja det fick vi.


rahima och cecilia har mest turen att stå nära killen,hahaha! I <3 er hårt!


Kommentarer
Postat av: rahi

haha så bääst! <3

2011-02-27 @ 15:29:01
Postat av: Anonym

glömt killen från puben? ^^

2011-03-14 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0