pinsamt,pinsamt!

Är i min hemstad i Uppsala!<3 Idag gick jag och lillayster till stan, ville köpa ear cuff som är skitfin och modetrend just nu men den är slutsåld, fan då kollade vi i HM istället och köpte en väska och några smink också sen betalade jag och kassan glömde ta bort alarmet på väskan sen gick vi ut och de kollade på mig medan jag hörde inte något och lillasyster lyssnade på musik så vi visste inte, vi fortsatte gå in två affärer och det ringde när vi gick ut, det var rött och vi gick ut samt de andra då jag trodde det var de så gick vi hem och var äntligen hemma då skulle jag visa väskan för storasyster och såg alarmet kvar på väskan, herreguuuuud så pinsamt,tänkte jag! Palla, jag och storasyster ska gå tillbaka till HM imorn för bara jävelalarmet .. Nu är den andra gången som hände mig ..jag+otur=sant!


peaaace/gullangullan


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAH ofc 5 februari 2011, turken<3

2011-02-06 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0