shoooo

nu sitter jag ensam i vardagsrummet medan familjen sover redan,tidigt vet jag! ;) idag var en soft dag, träffade rahima och sajara som kom hit från stockholm som jag trodde att de inte skulle komma men nej de kom!:D Sen gick vi till någon restuarang sen till Wayne Coffee för fika. Duktiga jag som köpte smoothie istället för annat gott, missförstå mig inte att jag bantar. Jag äter som vanligt men bara undviker allt som är onyttigt men har ett mål just nu. Om jag har lyckats då äter jag en gång i veckan eller nått och träna såklart! Nu ska jag hålla käften om träningen.



grrrrrrrrrr paul walker!;) samt jessicas kropp är för <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag äter som vanligt men bara undviker allt som är onyttigt men har ett mål just nu" HAHAHAHAHHA jag <3 dig hårt!!!

2011-02-26 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0