Vill ni veta?

Jo, jag är en tjej som är galen i mode och allt som tillhör mode. Jag vet hur man kan klä sig och hår men inte smink speciellt hur man gör ögonskugga, den är min svaga sida:( Nyss har jag provat ögonskugga från vita till mörkt blå, ha ha ha vill ni veta vad min mamma sa? När hon såg mig,var hon fett rädd när jag visade henne och hon sa att jag såg ut som en spöke,trevligt va? Dags för mig att kolla på youtube,där finns steg för steg på ögonskugga,jag älskar sminka mig och andra men tyvärr inte ögonskugga..


Det ser så lätt att göra som på bilderna,det är inte så:O snart ska jag kunna göra ögonskugga,vänta bara i några veckor,hihihi!;)

Kommentarer
Postat av: rahi

tur att du kan allt om mode hihihihi ;)

2011-02-25 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0