Tvillingarna Olsen

Tumblr_lksud1obg01qzmzymo1_400_large

Tumblr_lojkr6ek8s1r05et1o1_500_large
 Den första bilden, Mary- Kate och den andra, Ashley.

Minns starkt när jag var liten var de mina förebilder. Då var jag liten och klippte alla bilder i tidningarna och satte upp dem i mitt rum, det fanns stora affischer till små bilder,haha! Varje dag kollade jag bilder på dem i google, och kollade nästan ALLA filmer de fanns med. hahaa omg ni anade inte hur jag var såååå besatt av dem men inte nu längre, en bra minne från barndomen. Varje bild på dem då skrattar jag åt mig själv, jag minns hårt när jag var liten önskade jag att de var mina systrar och sånt,omg! :D


Kommentarer
Postat av: nadia

hahahaha jag också, minns du :D

2011-07-31 @ 16:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0