10/3/11

Är i älskade uppsala! Ska tillbringa helgen med min familjen, har saknat dem en massa! Fyfan måste berätta en sak,jo igår kom jag på att jag måste hitta min CI men nej jag har inte hittat trots jag letade överallt i mitt rum i Örebro då tänkte jag nu är det dags att berätta till föräldrar och innan jag somnade bad jag att jag ska HITTA den innan då slipper jag säga och jag drömde att jag letade i mitt rum i Uppsala och HITTADE då visade jag den för föräldrar sen vaknade jag då tänkte jag" fan det var bara en dröm" men nej! När jag kom hem då letade jag nästan överallt till och med källaren,hahaha! men till slut hittade min lillasyster med sin CI,herregud jag trodde jag var i dröm och grät nästan när jag höll den,hahhaa jag vet jag är knäpp men aja. Den är värd typ 60-70 tusenlappar så ni vet;) ska lämna den till föräldrar då slipper jag ha ansvaren för den,hihihi! Nu ska jag sluta babbla om den och ska spela kortlek med syrran nu, ha en toppen fredag ni! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0