15/5-11

Älskar söndagar IBLAND, för då vilar jag ordentligt ut efter en hektisk vecka! Har städat och tvättat och pluggat, vilket är skönt att jag har en läxa kvar! Måste meddela er att jag är skitglad att jag LYCKADES lura nadia fredags när jag sa att festen var inställd till henne och hon TRODDE på mig och försökte fråga alla om lokal, men till slut gick hon på det att vi skulle gå till restuarang. Hahaha vi skrattade en massa när hon har en binda på ögon då fotade hon med en invandrare man medan hon visste inte men sen visade vi henne, hahaa! Men annars var det jätteroligt i puben, hoppas verkligen att du är nöjd med din fest och puben!  


Kommentarer
Postat av: Nadia

ofc mkt nöjd :D

2011-05-16 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0