HÅRET

SNÄLLLLLLLLLA HJÄLP MIG med håret! Inget illa menat mot er, sara och ronja. Ni gjorde ett bra jobb men det passar mig inte :(. Trodde att jag skulle vänja mig men nej det gör jag inte och vill ändra på härfärgen, heeeeelp me! Snälla kommentera är ni snälla. Ni kan ge mig tips vilken färg ska jag färga på måndag. Just nu har jag en massa slingor, en del guldblont, en del ljustbrunt, en del blont. Ska jag färga tillbaka till svart eller ska jag köra en risk att färga mer slingor eller vaaaad?:(


Kommentarer
Postat av: Sa

slingor blont för fan, det passar dig ju ;)

2011-05-06 @ 22:36:03
Postat av: nadia

nä onödigt blond slingor pga aik ju. (inte illa menat men ändå, minns du att du sa "hur kunde jag haft sånt?"

kanske ta ngt annat? eller får du färga till en färg istället?

2011-05-06 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0