Modevisningen

Äntligen är modevisingen över! Då behöver vi inte stressa och öva jäämt. Igår var en lång/stressig dag men rolig! Trodde aldrig jag skulle våga gå på catwalken, det är inte min grej men till slut vågade jag trots min scenskräck, jag hade världens värsta scenskräck när jag var liten men nu mycket mindre men fortfarande. Jag kände mig mindre nervös varje gång jag gick på catwalken, första gången var jag sååå nervös så jag kunde inte andas,haha! Men aja, tack till er som kom och kollade, tjejerna!

Bilderna från modevisnigen

Sara har fixat mitt hår!





Ronja har fixat smink på mig






jag visade shortsen på catwalken! =)


och klänningen också!=)

Kommentarer
Postat av: Chirin

snyyyyyygging;)

2011-05-14 @ 12:06:37
Postat av: nadia

jävla snygg! :D

2011-05-16 @ 13:03:22
Postat av: cissi

snygg :D

2011-05-22 @ 09:49:00
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0