3/4-12

Idag var det en bra start på dagen genom storasyster väckte mig imorse och "tvingade" mig att powerwalka med henne, trots jag inte pallade men gjorde det ändå. Vi powewalkade i en timme. Efteråt behöver jag inte säga, underbart! Tack storasyster, annars skulle jag inte palla och förstår inte på mig, jag har tydligen tappat motivationen för träning. Det är inte likt mig, jag har degat FÖR mycket nu, har vart hemma sen sön. Men det var så underbart att vara hemma och göra INGENTING, men bara ibland som det är nu. Mycket skillnad mellan här i Uppsala och Örebro, där har man ALLTID att göra något. Tror inte att jag har vart hemma ensam i mitt rum, kanske bara få gångerna men annars är det ändå roligt att sociala med mina fina! Det lär bli skönt att jag ska komma till sthlm nu på fre för att träffa vännerna!<3 ily och saknar er!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0