30212

hemma är för love!!<3 Idag gick jag till ginatricot och hade litet möte med chefen och jaha sen sa hon att de hade redan en?! vafan tänkte jag, de kunde säga det innan då log jag falskt och gick och suuuuuuuuckade! sen frågade jag runt lite med tolken och sist var lindex och jag LYCKAS få praktik där, omg skittrevliga personal där, ser fram emot att få praktikera där i tre veckor!:D nu ska jag kolla någon film med lillasyster. Det kändes konstigt när jag kom hem då brukade storasyster komma och säga hej men nej hon bor inte här längre, omg jag måste bara acceptera :(:( vi kommer inte att ses ett bra tag men nu är vi verkligen vuxna! vill bara vrida tiden då var vi barn, hahaha vilka tider det med dig,chirin! kommer du ihåg det där jag bet din mage, hahaha omg såååå elak jag var menmen puss på dig!

Kommentarer
Postat av: nadia

Åh vad bra med praktiken! Men är det i örebro eller uppsala?

2012-02-04 @ 12:53:38
Postat av: Jin

hahaha jag kommer igår när du bet chirins mage, jag var inte där men kommer ihåg att ni berättade. vad kul att du fick praktik! :) ska du praktisera i uppsala?

2012-02-05 @ 11:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0