Årets första grillning?:D

Svaret är ja!:D ni tänkte väl " ute är vinter då hur kunde man grilla?" det tänkte jag också,haha! Men mamma lyckades, yes det blev sååå gotttt!!! en massa grillningar kommer det att ske i året!:D speciellt sommar,för rätt! Tack för tårtan, tack för mysiga stunden hos er,moa!<3 Jag försökte få storasyster hjälpa mig med matten,men nejnej hon orkade inte då ska vi göra det imorgon. Sen skulle jag göra med annan läxa handlar om trendrapport för våren 2012, vad är trender som är inne? Önskar att jag hade modetidningar här hemma då är det lättare att få en massa inspiration men nejnej får väl kolla i internet, önska mig lycka till!;)  ha en topppen kväll ni!;)

Kommentarer
Postat av: moa

<333 ses på lördaggg!!

2012-02-24 @ 08:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0