En fördel av fördelar

är att jag uppskattar min familj mer sedan jag flyttade hemifrån, är en fördel. Förut när jag bodde hemma då uppskattade jag inte min familj lika mycket som nu. Nu är jag världens kärlekfullaste person, kramar dem jämt hahaa! nej jag överdriver lite men jag kramar mamma mest, omg hur kunde jag tänka för många år sen att jag önskade att tvillingarna olsen skulle vara mina systrar. Nu tänker jag wtf nej skulle ALDRIG byta dem mot annat, nejnej de är mitt allt!! Vill bara skriva ut lite bara,hihi jag älskar er min familj!!<3<3<3<3


PUSS PÅ DIG, SHIAR!<3 haha han kom nyss för att säga det var han, såå sött!

Kommentarer
Postat av: rahi

oj vad stor han har blivit!:O så söt är han också ;) puss på dig! <3

2012-02-20 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0