sportloooov!!

yeees! det behöver jag verkligen, efter 6 skolveckor. Sen är jag tillbaka då är jag där i tre veckor till sen åker jag hem och stannar här i en månad,sköönt!:D Under lovet kommer jag tillbringa med familjen såklart och träffa vänner också. Ska kanske jobba i dövas hus på måndag och får se vad som händer där. Vill bara tillägga att jag mår verkligen bra efter jag har simmat, jag har köpt den mer än en månad sen och har inte tränat till dess pga förskylning,ont i halsen,osv. Nu har jag äntligen simmat tre ggr i två veckor. Idag är lördag då får jag äta vad jag vill och perfekt för mamma har gjort dolma då får jag äääta fan mycket tills magen spricker,haha nää. Har ätit mycket godis nyss haha och ska äta en massa sen ikv med en film med lillasyster. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0