21/3-12

Jahapp nu är det onsdag här, såå fort tiden har gått. Har praktik på Lindex, har börjat där sen måndags och det gick bra och tiden bara gick fortare och fortare när jag jobbade, haha bara bra men näää skönt att vara hemma i uppsala seriöst! Nu uppskattar jag att jag har verkligen lyx att komma hem från praktiken får jag alltid mat som jag tycker om, jag behöver inte ens laga mat eller nåt som jag gör ALLTID i örebro. Nu lär jag slippa laga mat i en månad, yesyes! Men ska jag ta dagens oufits nu, passar på när jag har praktik i Lindex måste jag ha "fina" kläder varje dag, så ska jag? haha första gången för mig! ;) kommentrera om ja eller nej om dagens oufits :D Nu ska jag äta en tårtbit, prinsessatårta som farbror har köpt. En massa gäster är här nu för det är newroz idag, det betyder nyår för oss kurder, andra länder också om jag fattar rätt.

Kommentarer
Postat av: chirin

Ja!

2012-03-21 @ 20:18:39
Postat av: Moa

ja!

2012-03-22 @ 07:45:52
Postat av: jina

ja!

2012-03-23 @ 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0