31/3-12

Idag är det en newrozfest som är för oss kurder som firar det nya året. Men jag ska inte komma dit pga jag vill inte vara ensam där, inga av mina vänner vill följa med och chirin är inte här, så det lär tråkigt där så bestämde jag att jag ska inte komma. Det är lite sorgligt och en konstig känsla för varje år har jag alltid följt med men nu bryter jag traditionen. Skulle kunna komma dit då väcker det en massa minnen,förra året följde mina kompisar med då tänkte jag inte mycket på det. Men när om jag är ensam då skulle det väcka en massa minne. Men så är det. Men pappa ska ta med en videokamera då han kommer att filma en massa så kan jag se den sen.:D Tur är att ikväll ska jag dra till Moas place och sociala med uppsalarna, det blir en myskväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0