Bilder från designtävlingen!

Jag vaknade så tidigt i måndags,typ halv 6 på morgonen och har sovit så dåligt också så gg haha men ändå var jag pigg för tävlingen. Jag var framme i örebro typ kl 9 och gick till Krämaren där tävlingen pågick. Vi startade kl strax innan kl tio. Jag och en klasskamrat Michaela var så trötta men ändå försökte vi ge en massa ideer, vi hade olika tankar men vi samarbetade ändå!=) Det var rätt svårt att få ut den från huvudet, jag tänker alltid att det är finare i "fantasin" men sen gjorde jag det då var det inte lika fint som jag har tänkt mig. Men aja det var en såååååå värt och en skitrolig utmaning,verkligen!:D här är bilderna



Här är vår. Misslyckad vingar,totalt! haha vi kämpade rätt mycket att vingar skulle fastna på dockan men det gick inget vidare men aja. Vi gjorde vingar med att klippa en massa cd =).


Några från år 3 har gjort den.


Några av min klass har gjort den.


Några från min klass har gjort den, så fin tycker jag!


Här är vinnare! Några från min klass har gjort den, så proffsiga de var!:O
Är glad för deras skull och vi ska följa med dem och heja på dem i Stockholm där ska de ha en tävling med hela Sverige,det lär bli jättekul! :D Det fanns tre till men jag glömde att fota. Alla var sååå duktiga och kreativa!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0