Freeedag!!

Nu är helgen som gäller, sköönt! Idag fick jag lära en massa tecken till dem som jobbar i Lindex, så roligt var det! Till och med när jag skulle åka hem såg jag de lärde andra teckenspråk,gjorde mig så glad så jag log. Trevlig avslutning faktiskt! Nää två veckor kvar, det gick såå fort. Ärligt talat jag tror inte att jag har träffat trevligare personal än dem. Herregud tur jag tog Lindex, som var sista hand men ändå såå tur.:D Efter Lindex gick jag och mötte upp Moa och fikade, näää vi fikade med smoothie, så goda! =) Vi satt på uteserveringen, pratade en massa tills det var lite kallt då gick vi in och pratade. En sköööön fredag helt enkelt!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0