Påsklooov är här!!

Sååå skönt, jag behöver det! Men det är roligt att jobba i Lindex och nu har jag jobbat i två veckor sjukt så bara en vecka där kvar sjukt! Men ska få sommarjobba där i tre veckor under julimånaden! yeaah! Under lovet ska jag FÖRSÖKA powerwalka eller jogga ute så ofta, nu är jag FÖR LAT! skärpa mig nu men annars ska jag kanske komma till stockholm och träffa några vänner som jag SAAKNAR!! ily er!! Sen vara med familjen såklart,speciellt storasyster! Har inte sett henne en månad sen,omg nu glider vi isär men aja så är det.

Mamma vet att jag ÄLSKAR bär och jordgubbar så gjorde hon den, så gott!


och gooooodis, nää blir inte sugen*ironi" omg håller ut till imorrn ska jag äta en massa!!:D

Kommentarer
Postat av: rahima

åååååååååååh ge mig!

2012-03-31 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0