Sista dag som 18 åring!

Idag är min sista dag som 18 åring, det känns så konstigt för jag känner mig fortfarande barn! Imorgon fyller jag, jag vill inte bli äldre. Känner mig redan för gammal,haha! Förut längtade jag efter att fylla år men inte nu, jo det är alltid trevligt med tårta och osv. Men ändå ser jag inte fram emot längre att fylla ett år äldre och snart är jag 30. Omg jag måste v.e.r.k.l.i.g.e.n njuta så hårt jag kan under mitt liv och göra en massa saker som jag vill uppfylla under mitt liv. Jo, jag ska berätta hur det gick på designtävlingen. Sjukt alla var sååååååå duktiga och kreativa! Självklart vi förlorade, men det var en skiiiit bra erfarenhet, som jag trodde att det var lätt att få ideer men neeej men skitroligt var det! :D Ska nog ladda upp några bilder imorgon, nu tror jag att jag ska nog sova och jag ska bli pigg och glad imorgon, inte som idag jag sov så dåligt under natten och gäspade i varje minut idag,omg.

Kommentarer
Postat av: jina

Grattis i efterskott!! :*

2012-03-28 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0