Veckans oufits

Här är onsdags, jag lånade min kusins linne. SÅ fin linne,speciellt bak



Torsdag



Fredag!



Fan, jag skulle inte ta bilder när det är mörkt. Nästa gång tar jag alltid bilder när det är ljust som jag gjorde i fredags. Inte så värsta inspiration här,haha men vilken oufit tyckte ni mest om? ;) det skulle vara roligt att veta. Nu ska jag tvinga mig att klä på mig träningskläder nu och ta en powerwalk nu. Hoppas jag lyckas gå från datorn bara,haha. Igår grillade jag med uppsalarna hos moa, jag och tahereh har delat och köpte kycklingar och det blev med potatissallad, guuud vad gott var det! En myskväll helt enkelt! :D Sen har jag köpt nästan en kilo gooodis och chips sen hem åt jag dem med lillasyster och lekte kortspel. Mysshelg hade jag faktiskt! =). Ska nog sova lite tidigt ikväll för imorgon bär det av till örebro, nää stannar där bara några timmar sen åker jag hem samma dag, pga designtävlingen i Krämaren. Lite nervöst, det lär en rolig utmaning för mig. Tror knappt att vi vinner haha men det lär värt det! ;)

Kommentarer
Postat av: Sayyara

3 ))

2012-03-25 @ 21:46:01
Postat av: Anonym

Nr 1! Men du måste ta bilderna mer framifrån är nerifrån..

2012-03-26 @ 10:35:17
Postat av: Cissi

Hahah love ditt sätt p andra bilden

2012-03-29 @ 00:10:02
URL: http://chl.blogg.se/
Postat av: moa

nr 3!

2012-03-29 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0