10/11/12

Är hemma och sjukar,zzz. Men det är otroligt skönt att bara vara hemma för jag "jobbade" 9 timmar per dag men det känns inte som, för jag trivs så bra så att jag inte kollar klockan. Här veckan var det en mjuk start. För att kunna smälta in sen kan jag göra lite mer roliga saker. Under veckan hade de modeplåtningar men jag visste inte men nästa vecka får jag följa med, yeah! =). Jag gjorde mest var att återlämna saker och kläder och skriva ner. Har hunnit också med hjälpa att kolla några catwalkbilder som passar till kläder som de har valt. Kul men så svårt! Typ jag hittade 10-15 bilder men sen valde de bara två bilder. Så svårt att hitta allt vad de vill exakt ha. Men roligt var det.
 
Idag ska jag bara ääääta och slappaaaa. Och kolla på min kusins bröllopsfest igen med mina släkt. Love.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0